به آرزو هام خندم میگیره

بعضی وقتا به آرزو هام خندم میگیره

مثلا آرزومه پیرهنتو اتو کنم

آرزومه برای یه لحظه ی کوتاه تو ماشین کنارت بشینم

آرزومه بهم بگی آب میخوای  و برات بیارم

آرزومه گوشیم پیشت جا بمونه و تو یواشکی گوشیمو چک کنی ببینی غیر از تو هیچکی تو دنیام نیست یا حتی گوشی تو پیش من جا بمونه و من برای اینکه  ثابت کنم بهت اعتماد دارم گوشیتو چک نکنم

آرزومه یه جایی که رفتیم گم بشیم.مثلا شب تو جاده ها تو بیابونا گرفتار بشیم.من اون لحظه وقتی دستتو میگیرم از هیچی نترسم

آرزومه بدونم لباساتو از کدوم مغازه ها میخری

آرزومه یه چیزی بگی  و بگی بین خودمون بمونه

آرزومه پلیس منو بگیره تو بیای پاسگاه و با همون لبخند همیشگیت بگی : اصلا نترس الان درستش میکنم مشکلی نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

danyal
ساعت13:29---11 بهمن 1392
مرسی راستی چند سالته



پاسخ:خواهش میکنم.پروفایلمو به زودی راه میندازم
پاسخ:راه اندازی شد میتونی ببینی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر های آناهیتا شهبازی ,

تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 11:27 | نویسنده : آناهیتا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.